• Contact
  • Veel gestelde vragen
  • Voorwaarden
  • Services
  • Over BinQ
  • Blog
Voorstel op maat
073 - 532 5587
    banner_tentfeest06.jpg banner_tentfeest07.jpgbanner_home05.jpg banner_home09.jpg banner_home11.jpg banner_home12.jpg banner_home10.jpg banner_home13.jpg
  • Feestconcepten

      Event op eigen locatie

      Jubileumfeest
      madurodam_-2.jpg Een jubileum moet gevierd worden! Op eigen locatie of waar u maar wilt!
      Vanaf: € 75,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Bedrijfsfeest
      70party.jpg Voor een top bedrijfsfeest. Op eigen locatie of waar u maar wilt!
      Vanaf: € 65,00 per persoon

      (o.b.v. 50 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Borrelhapjes
      - Meubilair
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Foodtruck Fun
      foodtruckfun.jpg Uniek foodtruckconcept voor het echte festival gevoel tijdens jullie vrijdagmiddagborrel, feestavond of gewoon zomaar
      Vanaf: € 35,00 per persoon

      Inclusief:
      -Foodtrucks
      - Keuze uit 8 streetfoodgerechten
      - Stoere aankleding
      - charmante dames
      - en nog veel veel meer!
      Feest in de tent
      feest_feesttentjpg.jpg Uw eigen feesttent op uw locatie
      Vanaf: € 65,00 per persoon

      Inclusief:
      - Luxe Feesttent
      - Party-DJ
      - Bar en Meubilair
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Feest op uw locatie
      koningshof_site.jpg Welkom op uw eigen locatie! Geheel naar uw wensen en ideeën omgetoverd tot een waar partypaleis!
      Vanaf: € 35,50 per persoon

      Inclusief:
      - Feestlocatie
      - Party-DJ
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Eigen Festival Organiseren
      feest02_groot_ibizajpg.jpg Je eigen bedrijfsfestival op eigen locatie of waar dan ook!
      Vanaf: € 70,00 per persoon

      (o.b.v. 500 personen)
      Inclusief:
      - Tenten of Aluhal
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Foodconcept
      - Aankleding & Decoratie
      - Personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!

      Spelshows en Quiz

      Ik hou van Holland
      ihvh_klein_1.jpg Strijd in teams met en tegen je collega's in lachwekkende spelprogramma...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Pubquiz
      feest02_groot_pubquiz.jpg Test je kennis tegen je collega's in deze hilarische quiz... Zelfs de quizmaster is omkoopbaar...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Crazy Bingo
      bingo_detail03.jpg Strijd in teams met en tegen je collega's in deze hilarische bingoshow...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      TopPop Yeah
      toppop_klein2.jpg Strijd in teams met en tegen je collega's in deze vette muziekquiz...

      -€ 1250,00 per persoon
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Jongens tegen de meisjes
      eddy.jpg Strijd in teams met en tegen je vrienden of collega's in dit superinteractieve spel...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Spelshow op maat
      feest02_groot_pubquiz.jpg - vanaf 50 personen
      - Spelshow pakket vanaf € 1250,00 ex BTW
      - mogelijk op iedere locatie
      - 2,5 uur durend programma
      - afkoop drankpakket mogelijk

      Thema feesten

      Remember the Seventies
      Themafeest Remember the '70 33.jpg Got it on! put on your dancing shoes

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Eventstyling
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Back to the 80's en 90's
      Themafeest Back to the '80 &'90 I want to break free! Queen, David Bowie, Wham!, Madonna & Micheal Jackson.

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Helemaal Hollands
      Themafeest Helemaal Holland feest02_groot_holland.jpg Ik hou van Holland, landje aan de Zuiderzee... Een stukje Holland draag ik in m'n hart steeds mee....

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Oktoberfeest 2.0
      Themafeest Oktoberfest oktoberfest_site01.jpg Servus! Welkom in de gezelligste skihut van Nederland! Schnaps, pullen bier und viel Spazzz!

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Ticket Air Atlantic
      taa_title.jpg Boek een wereldticket bij de 'aparte' vliegmaatschappij: AIR ATLANTIC

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      The Loveboat
      loveboat1.jpg Welkom to the Love Boat

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Jungleparty
      jungle_klein_02.jpg Welkom to the Jungle party people

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Foute Party
      proud2bfout04.jpg Proud 2B Fout: FOUT in Hoofdletters...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Great Gatsby
      GATSBYPARTY-01.jpg Party like gatsby, feel like a miljonair...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Gooische Vrouwen Fuif
      Themafeest de Gooische Fuif_.gooisch.jpg Welkom op de verjaardag van Mariska, een Gooische Vrouw die op haar 40-ste een knalfuif geeft dat z'n weerga niet kent!

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Kloosterfeest
      kloosterfeest3.jpg Feest mee met de nonnen en de paters op de Swingende kloosterfeest!!

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Casino: Viva Las Vegas
      VEGASPARTY-01.jpg What happens in Vegas, stays in Vegas

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Casinotafels & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      The Pianoshow
      feest01_groot_piano.jpg Let me entertain you!! Wij brengen u de beste muzikanten en geven een wervelende show!!

      Vanaf: € 55,00 per persoon
      op basis van 100 personen

      Inclusief:
      - Feestlocatie
      - Geluidsinstallatie- Lichtshow
      - Party-DJ
      - Pianoshow
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Wild Wild West
      wildwest02.jpg Welcome tot te wild wild West...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie

      Particulier

      Tuinfeest
      feest01_groot_bbq2.jpg Een topfeest gewoon lekker in de tuin!
      Vanaf: € 60,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Privéfeest
      bbqpork.jpg Een topfeest gewoon thuis in je eigen huis!
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Housewarming party
      feest01_groot_bbq2.jpg Voor een onvergetelijk verjaardagsfeest
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Verjaardag in stijl
      kleine_foto_binqsite_06.jpg Voor een onvergetelijk verjaardagsfeest
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!

      Winters

      Winterse BBQ
      feest01_groot_nye.jpg De Winter BBQ
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Apresski feest
      oktoberfest2.jpg Wij heten u een warm welkom op dit ijskoude maar o zo gezellige apresski feest.

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Winterborrel
      feest02_kerst.jpg Een gezellige afsluiting van het jaar….

      2,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Vanaf: € 55,00 per persoon

      Inclusief:
      - Drankenpakket
      -Borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie

      Zomers

      Ibiza Dance Night
      ibiza02.jpg Welkom to Eivissa! Ibiza het partyeiland van Europa maar dan.... in Nederland

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanage
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Beachparty!
      feest01_groot_bbq2.jpg Voetjes van de vloer en cocktail in de hand...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Vanaf: € 55,00 per persoon
      (op basis van 50 personen)

      Inclusief:
      - Party-DJ met Booth
      - Personeel
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Ibiza BBQ
      feest01_groot_ibizajpg.jpg Voor een onvergetelijke IBIZA BBQ
      Vanaf: € 55,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      -BBQ
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
  • Maatwerk
  • Referenties
  • Eventstyling
  • Contact
  • Inspiratieboek BinQ
Top tips voor het organiseren van uw Kerstborrel I door Stephanie Versteeg 10-09-2015

Top tips voor het organiseren van uw Kerstborrel

Nog een paar weken en tot de traditionele jaarafsluiter met de collega’s: de kerstborrel! Wat gaat u dit jaar organiseren? In het eigen bedrijf of extern? Wel of geen eten erbij? Of hebben de collega’s dit jaar iets extra’s verdiend? BinQ helpt u graag met “top tips” om die gezellige kerstborrel te organiseren.

De kerstborrel op uw bedrijf organiseren, of toch op een externe locatie

Het eerlijke antwoord luidt: beide opties hebben hun voordelen! In het eigen bedrijf is soms heel prettig: je loopt zo van je bureau naar de borrel. Maar wie ruimt alles nadien op? Een externe locatie is doorgaans iets voordeliger, want je spreekt eenvoudig een arrangement af met eten & drinken voor een all-in prijs. De locatie is reeds sfeervol aangekleed dus deze kosten hoef je niet te maken. Originaliteit is echter niet te koop, en daarom adviseren wij afwisseling. Soms op de ene plek; het andere jaar transformeer je de kantine tot Après-ski Kerstsferen met een gezellig ‘Bier und Bratwurst’ diner aan lange tafels. Klinkt niet gek, right? Dus blijf verrassend!

Tip: binnen de werkkostenregeling is een kerstborrel op het eigen bedrijf fiscaal heel aantrekkelijk. Lees onder meer.



Ik moet kerstpakketten uitdelen, maar waarop te letten?

Krijgen de collega’s een kerstpakket? Deel deze liever niet uit tijdens de kerstborrel, want je zult zien dat mensen het kerstpakket onder de arm nemen en vertrekken. Zet de kerstpakketten liever uit zicht, en laat de directie deze persoonlijk uitdelen aan het einde van de borrel. Dat is attent en (met een goede handdruk gebracht) ook vol waardering. 

Zoek je iets bijzonders met een combinatie van kerstborrel en kerstpakket? Momenteel zijn kerstmarkten heel populair, zoals een kerstmarkt in het eigen bedrijf, of samen naar Duitsland om een kerstmarkt te bezoeken. Ook een kerstshow met verloting / quiz element doet het goed, waarbij je een kerstpakket hebt en extra luxe onderdelen (luchtballonvaart, LED TV) kunt winnen.

Op welke dag moet ik de kerstborrel organiseren?

Donderdagen zijn hiervoor zeer geschikt. Veel bedrijven en werknemers nemen de laatste vrijdag van het jaar vrij, of plannen deze als “just in case” dag. Op een vrijdag zijn veel feesten en bijeenkomsten, en sommige werknemers zullen ook een weekend weg plannen. Het zou jammer zijn dat niet iedereen aanwezig kan zijn, en daarom is een donderdag erg geschikt. Voordeel is dat de borrel kort & krachtig kan zijn: van 17:00 – 20:00 uur bijvoorbeeld. Op het gezelligste moment weer stoppen, dat is de kunst voor een goed gevoel na afloop.

We krijgen elk jaar veel afzeggingen voor de kerstborrel!

Jammer, want de gezamenlijke jaarafsluiting is juist zo gezellig. Maar de waarheid is dat dit gegeven nooit op zichzelf staat. Hoe is de sfeer in het bedrijf? Hoe zijn de collega’s uitgenodigd voor de borrel? Heb je collega’s betrokken in de ideeën fase? Probeer je elk jaar iets origineels te plannen, of is het al 10 jaar hetzelfde? Wij praten je graag bij om er dit jaar iets bijzonders van te maken!

Wel of geen jaarcijfers, directie praat en presentaties?

Nee, ja, nee. Een kerstborrel leent zich simpelweg niet voor presentaties en verslagen, daarvoor worden meetings en vergaderingen gepland. De kerstborrel is juist een bedankje voor de collega’s en een fraai moment om samen af te sluiten. Een dankwoord van de directie past dan des te beter.

De kerstborrel vs de werkkostenregeling

De nieuwe werkkostenregeling sluit deuren, maar biedt ook nieuwe mogelijkheden. Een evenement op de eigen werkplek (lees: binnen de grenzen van het eigen bedrijfsterrein) is fiscaal 100% aftrekbaar en valt niet in de vrije ruimte van 1,2%. Dit maakt het organiseren van een kerstborrel op uw eigen bedrijf zeer interessant. Wij kunnen u fraaie mogelijkheden bieden om uw kantine of bedrijfshal tot gezellige ruimte te transformeren, en een cateraar zorgt graag voor het eten. Doorgaans is een catering prijs voordeliger dan een vergelijkbaar buffet in een restaurant. De aankleding en meubilair moeten uiteraard wel begroot worden, maar – afgewogen tegen de 80% eindheffing van een kerstborrel op een externe plek – maken dit zeker tot een interessante optie.

Tot slot: die gezellige kerstborrel organiseren…

Het organiseren van een kerstborrel kun je maar 1x goed doen, en de organisatie kost altijd meer tijd dan je vooraf denkt (laat staan wat de directie dacht). Een originele kerstborrel vraagt ook om creativiteit en afwisseling. Graag denken we met jullie mee, en voorzien je van extra tips en originele programma’s. Jullie de credits; wij het werk. BinQ verteld er graag meer over: 073-5325587. Succes!

Stephanie Versteeg
  • De party wat groter, schakel dan hulp in! 19 maart 2020
  • 4 goede reden om een feest te vieren. 12 maart 2020
  • Amsterdam is altijd een groot feest. 5 maart 2020
  • Feest vieren in Utrecht 3 maart 2020
  • Bedrijfsfeest vieren in Den Bosch 1 maart 2020
  • Foodtruck boeken? da's zo gepiept! 26 februari 2020
  • Wat zijn de laatste foodtrends in het nieuwe seizoen? 30 januari 2020
  • Als je niet zeker weet wat een foodtruck is. 14 januari 2020
  • Storytelling tijdens je personeelsfeest. 2 januari 2020
  • Jouw event heeft een doel. 22 december 2019
  • Creativiteit is de sleutel tot succes bij een event. 4 december 2019
  • Op zoek naar de juiste eventpartner. 27 november 2019
  • Maak altijd een planomschrijving maken van jouw event. 13 november 2019
  • Je hoeft een 1000 mensen te hebben voor een gezellig feest 28 oktober 2019
  • Feesten op eigen terrein, wel zo fijn! door Kaj van Gerven 10 oktober 2019
  • hoe zat het ook al weer die WKR door Kaj van Gerven 29 september 2019
  • Kun je geen thema kiezen voor je feest? door Kaj van Gerven 13 september 2019
  • Professionele quiz organsieren op de vrijmibo? door Kaj van Gerven 4 september 2019
  • Doe eens wat anders op de borrel, organiseer een quiz door Kaj van Gerven 15 augustus 2019
  • 10 tips voor jouw personeelsfeest door Kaj van Gerven 1 augustus 2019
  • Uniek personeeslfeest? Kies een themafeest! door Kaj van Gerven 10 juli 2019
  • Jaarlijks personeesfeestje, pfff wat gaan we doen? door Kaj van Gerven 22 juni 2019
  • Jouw jubileum tot een succes maken. door Kaj van Gerven 1 juni 2019
  • Het bedrijfsjubileum, een mijlpaal maar ook een flinke klus. Door Kaj van Gerven 30 mei 2019
  • Do en don't bij het organiseren van een bedrijfsuitje. door Kaj van Gerven 16 mei 2019
  • Zoek niet verder, hulp is onderweg door Kaj van Gerven 6 mei 2019
  • Je eigen bedrijfsfestival, super uniek. door Kaj van Gerven 2 april 2019
  • Creëer het ultieme wij-gevoel op jullie feest. door Kaj van Gerven 23 maart 2019
  • Feestje op maat! door Kaj van Gerven 20 februari 2019
  • Hogere betrokkenheid na bedrijfsfeest. door Kaj van Gerven 4 februari 2019
  • Bedrijfsfeest organiseren op eigen locatie? door Kaj van Gerven 30 januari 2019
  • De partymanager, het aanspreekpunt op jouw event. door Kaj van Gerven 14 januari 2019
  • Op zoek naar goede ideeën! door Kaj van Gerven 10 januari 2019
  • Geen feestje zo leuk als een echt themafeest door Kaj van Gerven 2 januari 2019
  • 9 gouden tips voor het boeken van een goede DJ door Kaj van Gerven 10 november 2018
  • Themafeest ideeën door Kaj van Gerven 01 september 2018
  • Jubileumfeest op eigen locatie vieren. door Kaj van Gerven 01 mei 2018
  • Jubileum vieren - door Kaj van Gerven 13 maart 2018
  • Catering, de bitterbal voorbij- door Kaj van Gerven 01 maart 2018
  • Koffie doen? - door Kaj van Gerven 27 februari 2017
  • Oktoberfeest in de zomer? - door Kaj van Gerven 17 maart 2017
  • Events organiseren is wel degelijk een vak… - door Kaj van Gerven 28 januari 2017
  • Drie tips voor een geslaagd feest! - door Kaj van Gerven 1 oktober 2016
  • Een evenement op eigen terrein organiseren, Goed idee! 23 maart 2016 - Kaj van Gerven
  • De personeelsvereniging is terug van weggeweest! 21 februari 2016 - Kaj van Gerven
  • Het voorjaar komt! Tijd voor feest! door Kaj van Gerven 15-02-2016
  • Top tips voor het organiseren van uw Kerstborrel I door Stephanie Versteeg 10-09-2015
  • 10 tips voor een geslaagd bedrijfsfeest I door Kaj van Gerven 22-02-2015
  • WKR - Werkkosten regeling I door Kaj van Gerven 20-01-2015

BinQ Evenementen verzorgt uw

  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Afdelingsfeest
  • Verenigingsfeest
  • Bedrijfsevenement
  • Jubileumfeest

Top 5 feestideeën

  • 1. Back tot the '80's & '90's
  • 2. Ibiza BBQ
  • 3. Oktoberfest 2.0
  • 4. Spelshow Crazy Bingo
  • 5. Casino: Viva Las Vegas

Navigatie

  • Feestideeën
  • Maatwerk
  • Referenties
  • Over BinQ
  • Services
  • Voorwaarden
  • Veel gestelde vragen
  • Contact
  • Offerte aanvragen
  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring
bel nu direct met Binq

Koksteeg 56 • 5383 KA • 's-Hertogenbosch
tel: 073 - 532 5587
info@binqevents.nl

privacyverklaring | cookieverklaring