• Contact
  • Veel gestelde vragen
  • Voorwaarden
  • Services
  • Over BinQ
  • Blog
Voorstel op maat
073 - 532 5587
    banner_tentfeest06.jpg banner_tentfeest07.jpgbanner_home05.jpg banner_home09.jpg banner_home11.jpg banner_home12.jpg banner_home10.jpg banner_home13.jpg
  • Feestconcepten

      Event op eigen locatie

      Jubileumfeest
      madurodam_-2.jpg Een jubileum moet gevierd worden! Op eigen locatie of waar u maar wilt!
      Vanaf: € 75,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Bedrijfsfeest
      70party.jpg Voor een top bedrijfsfeest. Op eigen locatie of waar u maar wilt!
      Vanaf: € 65,00 per persoon

      (o.b.v. 50 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Borrelhapjes
      - Meubilair
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Foodtruck Fun
      foodtruckfun.jpg Uniek foodtruckconcept voor het echte festival gevoel tijdens jullie vrijdagmiddagborrel, feestavond of gewoon zomaar
      Vanaf: € 35,00 per persoon

      Inclusief:
      -Foodtrucks
      - Keuze uit 8 streetfoodgerechten
      - Stoere aankleding
      - charmante dames
      - en nog veel veel meer!
      Feest in de tent
      feest_feesttentjpg.jpg Uw eigen feesttent op uw locatie
      Vanaf: € 65,00 per persoon

      Inclusief:
      - Luxe Feesttent
      - Party-DJ
      - Bar en Meubilair
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Feest op uw locatie
      koningshof_site.jpg Welkom op uw eigen locatie! Geheel naar uw wensen en ideeën omgetoverd tot een waar partypaleis!
      Vanaf: € 35,50 per persoon

      Inclusief:
      - Feestlocatie
      - Party-DJ
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Eigen Festival Organiseren
      feest02_groot_ibizajpg.jpg Je eigen bedrijfsfestival op eigen locatie of waar dan ook!
      Vanaf: € 70,00 per persoon

      (o.b.v. 500 personen)
      Inclusief:
      - Tenten of Aluhal
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Foodconcept
      - Aankleding & Decoratie
      - Personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!

      Spelshows en Quiz

      Ik hou van Holland
      ihvh_klein_1.jpg Strijd in teams met en tegen je collega's in lachwekkende spelprogramma...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Pubquiz
      feest02_groot_pubquiz.jpg Test je kennis tegen je collega's in deze hilarische quiz... Zelfs de quizmaster is omkoopbaar...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Crazy Bingo
      bingo_detail03.jpg Strijd in teams met en tegen je collega's in deze hilarische bingoshow...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      TopPop Yeah
      toppop_klein2.jpg Strijd in teams met en tegen je collega's in deze vette muziekquiz...

      -€ 1250,00 per persoon
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Jongens tegen de meisjes
      eddy.jpg Strijd in teams met en tegen je vrienden of collega's in dit superinteractieve spel...

      - Spelshow pakket vanaf: € 1250,00 ex BTW
      - vanaf 50 personen
      Inclusief:
      - Op eigen locatie
      - Quizmaster
      - Assistent
      - AV middeleen
      - Partypics
      en nog veel veel meer!
      Spelshow op maat
      feest02_groot_pubquiz.jpg - vanaf 50 personen
      - Spelshow pakket vanaf € 1250,00 ex BTW
      - mogelijk op iedere locatie
      - 2,5 uur durend programma
      - afkoop drankpakket mogelijk

      Thema feesten

      Remember the Seventies
      Themafeest Remember the '70 33.jpg Got it on! put on your dancing shoes

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Eventstyling
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Back to the 80's en 90's
      Themafeest Back to the '80 &'90 I want to break free! Queen, David Bowie, Wham!, Madonna & Micheal Jackson.

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Helemaal Hollands
      Themafeest Helemaal Holland feest02_groot_holland.jpg Ik hou van Holland, landje aan de Zuiderzee... Een stukje Holland draag ik in m'n hart steeds mee....

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Oktoberfeest 2.0
      Themafeest Oktoberfest oktoberfest_site01.jpg Servus! Welkom in de gezelligste skihut van Nederland! Schnaps, pullen bier und viel Spazzz!

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Ticket Air Atlantic
      taa_title.jpg Boek een wereldticket bij de 'aparte' vliegmaatschappij: AIR ATLANTIC

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      The Loveboat
      loveboat1.jpg Welkom to the Love Boat

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Jungleparty
      jungle_klein_02.jpg Welkom to the Jungle party people

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Foute Party
      proud2bfout04.jpg Proud 2B Fout: FOUT in Hoofdletters...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Great Gatsby
      GATSBYPARTY-01.jpg Party like gatsby, feel like a miljonair...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Gooische Vrouwen Fuif
      Themafeest de Gooische Fuif_.gooisch.jpg Welkom op de verjaardag van Mariska, een Gooische Vrouw die op haar 40-ste een knalfuif geeft dat z'n weerga niet kent!

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Kloosterfeest
      kloosterfeest3.jpg Feest mee met de nonnen en de paters op de Swingende kloosterfeest!!

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Casino: Viva Las Vegas
      VEGASPARTY-01.jpg What happens in Vegas, stays in Vegas

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Casinotafels & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      The Pianoshow
      feest01_groot_piano.jpg Let me entertain you!! Wij brengen u de beste muzikanten en geven een wervelende show!!

      Vanaf: € 55,00 per persoon
      op basis van 100 personen

      Inclusief:
      - Feestlocatie
      - Geluidsinstallatie- Lichtshow
      - Party-DJ
      - Pianoshow
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Wild Wild West
      wildwest02.jpg Welcome tot te wild wild West...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie

      Particulier

      Tuinfeest
      feest01_groot_bbq2.jpg Een topfeest gewoon lekker in de tuin!
      Vanaf: € 60,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Privéfeest
      bbqpork.jpg Een topfeest gewoon thuis in je eigen huis!
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Housewarming party
      feest01_groot_bbq2.jpg Voor een onvergetelijk verjaardagsfeest
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Verjaardag in stijl
      kleine_foto_binqsite_06.jpg Voor een onvergetelijk verjaardagsfeest
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!

      Winters

      Winterse BBQ
      feest01_groot_nye.jpg De Winter BBQ
      Vanaf: € 50,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      - Chique borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
      Apresski feest
      oktoberfest2.jpg Wij heten u een warm welkom op dit ijskoude maar o zo gezellige apresski feest.

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Winterborrel
      feest02_kerst.jpg Een gezellige afsluiting van het jaar….

      2,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Vanaf: € 55,00 per persoon

      Inclusief:
      - Drankenpakket
      -Borrelhapjes
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie

      Zomers

      Ibiza Dance Night
      ibiza02.jpg Welkom to Eivissa! Ibiza het partyeiland van Europa maar dan.... in Nederland

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Pakketprijs vanaf: € 2950,00 ex BTW

      Inclusief:
      - DJ met Booth
      - Entertainment & Acts
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanage
      - Digitale uitnodiging
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Beachparty!
      feest01_groot_bbq2.jpg Voetjes van de vloer en cocktail in de hand...

      4,5 uur durend programma
      Vanaf: 50 personen
      Vanaf: € 55,00 per persoon
      (op basis van 50 personen)

      Inclusief:
      - Party-DJ met Booth
      - Personeel
      - Aankleding & Decoratie
      - Partymanager
      - Mogelijk op uw eigen locatie of
      een externe feestlocatie
      Ibiza BBQ
      feest01_groot_ibizajpg.jpg Voor een onvergetelijke IBIZA BBQ
      Vanaf: € 55,00 per persoon

      (o.b.v. 100 personen)
      Inclusief:
      Inclusief:
      - Eigen feestlocatie
      - Party-DJ
      - Drankenpakket
      -BBQ
      - Aankleding & Decoratie
      - Bedienend personeel
      - Partymanager
      en nog veel veel meer!
  • Maatwerk
  • Referenties
  • Eventstyling
  • Contact
  • Inspiratieboek BinQ
Do en don't bij het organiseren van een bedrijfsuitje. door Kaj van Gerven 16 mei 2019

Stappenplan voor organiseren bedrijfsfeest

Hier vind je handige informatie voor het organiseren van een geweldig bedrijfsuitje of bedrijfsfeest. Stappenplan organisatie bedrijfsfeest
Hieronder staat een uitgebreid stappenplan voor een succesvol en gezellig bedrijfsuitje of bedrijfsfeest. Het stappenplan is samengesteld door enthousiaste experts op het gebied van de organisatie van bedrijfsfeesten Of het nu vrijwillig is, danwel vrijwillig aangewezen, je zult het toch maar op je bureau krijgen: een bedrijfsuitje te moeten organiseren. Hier een eenvoudig stappenplan met geweldige tips om je te helpen bij de organisatie van een bedrijfsuitje of bedrijfsfeest.

Wat is het doel van het bedrijfsuitje / bedrijfsfeest?
Stel het aantal deelnemers en het budget vast.
Informeer naar verwachtingen van de feestgangers en stel je prioriteiten vast.
Zoek enkele mogelijke programma's uit voor het bedrijfsuitje.
Boek de diverse onderdelen van je programma en nodig alle deelnemers uit.
Bezorg de feestgangers een leuk bedrijfsuitje.
Stap 1. - Wat is het doel van het bedrijfsuitje?
Het klinkt misschien gek, maar de reden van het bedrijfsuitje is van wezenlijk belang voor de programmering en de groepsgrootte. Zo moet je nooit de partners uitnodigen als het om teambuilding gaat en ze moeten juist wel mee als je met je afdeling iets te vieren hebt (jubileum, recordprestatie, jaarlijkse traditie, verhuizing).

Als je een reden hebt om iets te vieren, hoeft er geen actief programma onderdeel bij te zitten. Bij teambuilding zul je nooit je doel bereiken als je iedereen de gehele dag lui achterover in een bank laat hangen. Als teambuilding je doel is moet je voor ogen houden dat je de teamgeest sterk kunt verbeteren als je de deelnemers samen een actief onderdeel kunt laten verrichten wat ze niet individueel kunnen verwezenlijken.

Stap 2. Stel het aantal deelnemers en het budget vast voor het bedrijfsfeest of bedrijfsuitje.
Waarschijnlijk weet je nu of je de partners van de collega’s wel of niet moet uitnodigen dus je kunt het aantal feestgangers vaststellen. Troggel nu een acceptabel budget van je baas af voor het bedrijfsuitje, of plunder de kas van de feestcommissie voor het bedrijfsfeest. Waarschijnlijk heb je een te klein budget. Trek het je niet aan want iedereen heeft altijd een te klein budget. Je kunt het waarschijnlijk beter niet tegen je baas zeggen maar het gebeurt regelmatig dat een kleine financiële aanvulling van de deelnemers snel tot een ruimer budget kan leiden. Ook is het niet ongebruikelijk dat de partners deelnemen in een tegemoetkoming. Ze mogen tenslotte blij zijn dat ze aanwezig mogen zijn! ;-)

Stap 3. Informeer naar verwachtingen van de feestgangers en stel je prioriteiten voor het bedrijfsuitje vast.

Misschien hebben jullie een eeuwenoude traditie om op de sterfdag van de stichter van het bedrijf naar de Apenheul te Apeldoorn te gaan als bedrijfsuitje. Je bent dan snel klaar. Wellicht is het leuk iedereen eens flink te verrassen met een geheel nieuw programma, maar ik raad je ten strengste aan toch eens te informeren wat nu eigenlijk het verwachtingspatroon van de gemiddelde deelnemer is.

Dit is de snelste manier om het ze naar hun zin te maken. Nu kan het ook zijn dat de club gewend is aan een jaarlijkse verrassing, dan kun je je meer risico's permitteren. Over het algemeen geldt deze tip voor bedrijfsuitjes: Houdt het veilig en voldoe zoveel mogelijk aan de verwachtingen van de doelgroep.

Ook moet je natuurlijk prioriteiten stellen tijdens de organisatie van het bedrijfsfeest. Een veelgemaakte fout is dat er een groot gedeelte van het budget aan een grandioze activiteit wordt gespendeerd waarna het nog net mogelijk is om met iedereen een broodje kroket te gaan eten tijdens het bedrijfsuitje. Het gevolg is dat je de jaarlijkse feestavond wel mooi op je buik kunt schrijven. Houdt dus allereerst voldoende budget vrij voor alle noodzakelijke onderdelen zoals een feestavond, een diner, een bus met chauffeur of wat voor jullie belangrijk is.

Stap 4.Zoek enkele mogelijke programma's uit voor het bedrijfsuitje.
Je weet nu waar de mogelijkheden liggen en waar de voorwaarden, nu kun je op zoek naar organisaties die jullie leuke bedrijfsuitje kunnen verzorgen. Ze zullen jullie graag een offerte sturen. Hieruit kun je een definitieve keuze maken. Voordat je je plannen wereldkundig maakt moet je wel zeker weten dat de betreffende organisaties jullie van dienst kunnen zijn op de datum die je gepland hebt. Hier enkele voorbeelden voor een bedrijfsfeest en leuk bedrijfsuitje:

Stap 5.Boek de diverse onderdelen van je programma en nodig alle deelnemers uit.
Inmiddels kun je tot boekingen overgaan. Wellicht zijn de betreffende organisaties en feestlocaties bereid een optie te noteren voor jullie bedrijfsuitje waarna je tot definitieve boeking over kunt gaan wanneer het aantal deelnemers ook bij jouw definitief bekend is.

Nu je alles vast hebt liggen kun je overgaan tot publicatie van het bedrijfsuitje. Het is een handige tips om een weekje voor het uitje de diverse bedrijven na te bellen om te controleren of alles nog op de juiste wijze geboekt is. Het kan voorkomen dat door tussentijdse wijzigingen van aantallen, tijden, en programma onderdelen, hier en daar een foutje in de planning is geslopen. Dit kan zowel bij jou zijn als aan de zijde van een evenementenbureau.

Stap 6.
Bezorg de feestgangers een leuk bedrijfsuitje of bedrijfsfeest.
Als organisator ben je ook verantwoordelijk voor de goede gang van zaken tijdens het bedrijfsuitje. Probeer een luisterend oor te bieden voor collega’s met specifieke wensen zoals een dieet of fysieke beperkingen. Ook hier heb je rekening mee te houden.

Valkuilen bij organisatie van bedrijfsuitje of bedrijfsfeest

Maak pas een planning als de activiteit of feestlocatie geregeld is Het komt voor dat de organisatoren van een bedrijfsuitje eerst een planning publiceert waarna deelnemers zich pas op kunnen geven. Dit maakt het een stuk moeilijker, als je bijvoorbeeld een boot gaat huren om te gaan zeevissen en je krijgt daarna maar drie aanmeldingen dan sta je voor een dilemma. Probeer dit te voorkomen op bedrijfsfeesten.



Succes en vooral veel plezier met het bedrijfsfeestje of bedrijfsuitje! Laat je ons weten hoe het was gegaan en ontvang gratis 2 bioscoopkaartjes! Leuk extraatje voor de organisatoren!

proud2bfout02.jpg
  • De party wat groter, schakel dan hulp in! 19 maart 2020
  • 4 goede reden om een feest te vieren. 12 maart 2020
  • Amsterdam is altijd een groot feest. 5 maart 2020
  • Feest vieren in Utrecht 3 maart 2020
  • Bedrijfsfeest vieren in Den Bosch 1 maart 2020
  • Foodtruck boeken? da's zo gepiept! 26 februari 2020
  • Wat zijn de laatste foodtrends in het nieuwe seizoen? 30 januari 2020
  • Als je niet zeker weet wat een foodtruck is. 14 januari 2020
  • Storytelling tijdens je personeelsfeest. 2 januari 2020
  • Jouw event heeft een doel. 22 december 2019
  • Creativiteit is de sleutel tot succes bij een event. 4 december 2019
  • Op zoek naar de juiste eventpartner. 27 november 2019
  • Maak altijd een planomschrijving maken van jouw event. 13 november 2019
  • Je hoeft een 1000 mensen te hebben voor een gezellig feest 28 oktober 2019
  • Feesten op eigen terrein, wel zo fijn! door Kaj van Gerven 10 oktober 2019
  • hoe zat het ook al weer die WKR door Kaj van Gerven 29 september 2019
  • Kun je geen thema kiezen voor je feest? door Kaj van Gerven 13 september 2019
  • Professionele quiz organsieren op de vrijmibo? door Kaj van Gerven 4 september 2019
  • Doe eens wat anders op de borrel, organiseer een quiz door Kaj van Gerven 15 augustus 2019
  • 10 tips voor jouw personeelsfeest door Kaj van Gerven 1 augustus 2019
  • Uniek personeeslfeest? Kies een themafeest! door Kaj van Gerven 10 juli 2019
  • Jaarlijks personeesfeestje, pfff wat gaan we doen? door Kaj van Gerven 22 juni 2019
  • Jouw jubileum tot een succes maken. door Kaj van Gerven 1 juni 2019
  • Het bedrijfsjubileum, een mijlpaal maar ook een flinke klus. Door Kaj van Gerven 30 mei 2019
  • Do en don't bij het organiseren van een bedrijfsuitje. door Kaj van Gerven 16 mei 2019
  • Zoek niet verder, hulp is onderweg door Kaj van Gerven 6 mei 2019
  • Je eigen bedrijfsfestival, super uniek. door Kaj van Gerven 2 april 2019
  • Creëer het ultieme wij-gevoel op jullie feest. door Kaj van Gerven 23 maart 2019
  • Feestje op maat! door Kaj van Gerven 20 februari 2019
  • Hogere betrokkenheid na bedrijfsfeest. door Kaj van Gerven 4 februari 2019
  • Bedrijfsfeest organiseren op eigen locatie? door Kaj van Gerven 30 januari 2019
  • De partymanager, het aanspreekpunt op jouw event. door Kaj van Gerven 14 januari 2019
  • Op zoek naar goede ideeën! door Kaj van Gerven 10 januari 2019
  • Geen feestje zo leuk als een echt themafeest door Kaj van Gerven 2 januari 2019
  • 9 gouden tips voor het boeken van een goede DJ door Kaj van Gerven 10 november 2018
  • Themafeest ideeën door Kaj van Gerven 01 september 2018
  • Jubileumfeest op eigen locatie vieren. door Kaj van Gerven 01 mei 2018
  • Jubileum vieren - door Kaj van Gerven 13 maart 2018
  • Catering, de bitterbal voorbij- door Kaj van Gerven 01 maart 2018
  • Koffie doen? - door Kaj van Gerven 27 februari 2017
  • Oktoberfeest in de zomer? - door Kaj van Gerven 17 maart 2017
  • Events organiseren is wel degelijk een vak… - door Kaj van Gerven 28 januari 2017
  • Drie tips voor een geslaagd feest! - door Kaj van Gerven 1 oktober 2016
  • Een evenement op eigen terrein organiseren, Goed idee! 23 maart 2016 - Kaj van Gerven
  • De personeelsvereniging is terug van weggeweest! 21 februari 2016 - Kaj van Gerven
  • Het voorjaar komt! Tijd voor feest! door Kaj van Gerven 15-02-2016
  • Top tips voor het organiseren van uw Kerstborrel I door Stephanie Versteeg 10-09-2015
  • 10 tips voor een geslaagd bedrijfsfeest I door Kaj van Gerven 22-02-2015
  • WKR - Werkkosten regeling I door Kaj van Gerven 20-01-2015

BinQ Evenementen verzorgt uw

  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Afdelingsfeest
  • Verenigingsfeest
  • Bedrijfsevenement
  • Jubileumfeest

Top 5 feestideeën

  • 1. Back tot the '80's & '90's
  • 2. Ibiza BBQ
  • 3. Oktoberfest 2.0
  • 4. Spelshow Crazy Bingo
  • 5. Casino: Viva Las Vegas

Navigatie

  • Feestideeën
  • Maatwerk
  • Referenties
  • Over BinQ
  • Services
  • Voorwaarden
  • Veel gestelde vragen
  • Contact
  • Offerte aanvragen
  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring
bel nu direct met Binq

Koksteeg 56 • 5383 KA • 's-Hertogenbosch
tel: 073 - 532 5587
info@binqevents.nl

privacyverklaring | cookieverklaring