Je hoeft een 1000 mensen te hebben voor een gezellig feest 28 oktober 2019
Het leukste bedrijfsfeest vier je op jullie eigen locatie!
Dit blog over 'bedrijfsfeest op eigen locatie' vind je alles wat je nodig hebt om in jullie magazijn, loods, garage, kantine of kantoor een fantastisch personeelsfeest te geven in plaats van die eeuwige evenementen locaties en zalen die iedereen nu wel gezien heeft. Een exclusief, intiem en vooral gezellig bedrijfsfeest organiseer je gewoon op jullie eigen terrein. En door de WKR (Werk Kosten Regeling) is dit financieel ook nog eens veel aantrekkelijker dan een externe locatie!Maar wat een enorme klus is het zelf organiseren van een personeelsfeest in de eigen bedrijfsruimte! Wat heb je (minimaal) allemaal nodig om een feest te organiseren:
*Een licht/geluidsbedrijf
*Een 'aankledings'bedrijf
*Een dj/drive in show
*Een cateraar
*Entertaintment
*Personeel om alles in goede banen te leiden
*Facilitair: Garderobe? Verwarming? Toiletten?
Etc etc....
Wij vonden het tijd voor een oplossing. Wij hebben alle kennis, ervaring en apparatuur in huis om van jullie bedrijfsfeest een enorm succes te maken. Één aanspreekpunt voor alles dus. Zonder gedoe: BinQ Events dus!
Dus of het nu gaat om het creëren van een mooie sfeervolle feestruimte in jullie magazijn icm licht, geluid en video of drank, bar, hapjes en bediening, bij ons ben je aan het juiste adres voor een supergaaf personeelsfeest. Sterker nog, we hebben kant en klare succes-pakketten voor jullie bedrijfsfeest waarmee we je compleet kunnen ontzorgen en alle 'uitzoekerij' al gedaan hebben.
En omdat we vrijwel alles in eigen beheer hebben kunnen we de kosten zo laag mogelijk houden! Mooier kan niet. Toch? Een goedkoop bedrijfsfeest hoeft er echt niet goedkoop uit te zien, daar zijn wij inmiddels wel uit!

Je hoeft geen 1000 man te hebben om een feest op locatie te vieren!
De meeste van onze collega bedrijfsfeest verzorgers worden pas enthousiast bij feesten vanaf 200 gasten. Wij zijn als één van de weinige bedrijven gespecialiseerd in volledig verzorgde bedrijfsfeesten vanaf 50 gasten. Verwacht je meer mensen als 1000 dan ga je bij BinQ een ander traject is met een gespecialiseerde eventmanagerWe hebben een uitgekiend concept met speciaal ontworpen apparatuur waardoor we de meest lelijke hal of loods in een razend tempo kunnen ombouwen tot superhippe feestlocatie. Compleet met (grote of kleine) verlichte dansvloer, een dj voor alle leeftijden en natuurlijk de volledige catering inclusief bar e.d.
Interesseert? BinQ Events is just a call away: 0735325587

- De party wat groter, schakel dan hulp in! 19 maart 2020
- 4 goede reden om een feest te vieren. 12 maart 2020
- Amsterdam is altijd een groot feest. 5 maart 2020
- Feest vieren in Utrecht 3 maart 2020
- Bedrijfsfeest vieren in Den Bosch 1 maart 2020
- Foodtruck boeken? da's zo gepiept! 26 februari 2020
- Wat zijn de laatste foodtrends in het nieuwe seizoen? 30 januari 2020
- Als je niet zeker weet wat een foodtruck is. 14 januari 2020
- Storytelling tijdens je personeelsfeest. 2 januari 2020
- Jouw event heeft een doel. 22 december 2019
- Creativiteit is de sleutel tot succes bij een event. 4 december 2019
- Op zoek naar de juiste eventpartner. 27 november 2019
- Maak altijd een planomschrijving maken van jouw event. 13 november 2019
- Je hoeft een 1000 mensen te hebben voor een gezellig feest 28 oktober 2019
- Feesten op eigen terrein, wel zo fijn! door Kaj van Gerven 10 oktober 2019
- hoe zat het ook al weer die WKR door Kaj van Gerven 29 september 2019
- Kun je geen thema kiezen voor je feest? door Kaj van Gerven 13 september 2019
- Professionele quiz organsieren op de vrijmibo? door Kaj van Gerven 4 september 2019
- Doe eens wat anders op de borrel, organiseer een quiz door Kaj van Gerven 15 augustus 2019
- 10 tips voor jouw personeelsfeest door Kaj van Gerven 1 augustus 2019
- Uniek personeeslfeest? Kies een themafeest! door Kaj van Gerven 10 juli 2019
- Jaarlijks personeesfeestje, pfff wat gaan we doen? door Kaj van Gerven 22 juni 2019
- Jouw jubileum tot een succes maken. door Kaj van Gerven 1 juni 2019
- Het bedrijfsjubileum, een mijlpaal maar ook een flinke klus. Door Kaj van Gerven 30 mei 2019
- Do en don't bij het organiseren van een bedrijfsuitje. door Kaj van Gerven 16 mei 2019
- Zoek niet verder, hulp is onderweg door Kaj van Gerven 6 mei 2019
- Je eigen bedrijfsfestival, super uniek. door Kaj van Gerven 2 april 2019
- Creëer het ultieme wij-gevoel op jullie feest. door Kaj van Gerven 23 maart 2019
- Feestje op maat! door Kaj van Gerven 20 februari 2019
- Hogere betrokkenheid na bedrijfsfeest. door Kaj van Gerven 4 februari 2019
- Bedrijfsfeest organiseren op eigen locatie? door Kaj van Gerven 30 januari 2019
- De partymanager, het aanspreekpunt op jouw event. door Kaj van Gerven 14 januari 2019
- Op zoek naar goede ideeën! door Kaj van Gerven 10 januari 2019
- Geen feestje zo leuk als een echt themafeest door Kaj van Gerven 2 januari 2019
- 9 gouden tips voor het boeken van een goede DJ door Kaj van Gerven 10 november 2018
- Themafeest ideeën door Kaj van Gerven 01 september 2018
- Jubileumfeest op eigen locatie vieren. door Kaj van Gerven 01 mei 2018
- Jubileum vieren - door Kaj van Gerven 13 maart 2018
- Catering, de bitterbal voorbij- door Kaj van Gerven 01 maart 2018
- Koffie doen? - door Kaj van Gerven 27 februari 2017
- Oktoberfeest in de zomer? - door Kaj van Gerven 17 maart 2017
- Events organiseren is wel degelijk een vak… - door Kaj van Gerven 28 januari 2017
- Drie tips voor een geslaagd feest! - door Kaj van Gerven 1 oktober 2016
- Een evenement op eigen terrein organiseren, Goed idee! 23 maart 2016 - Kaj van Gerven
- De personeelsvereniging is terug van weggeweest! 21 februari 2016 - Kaj van Gerven
- Het voorjaar komt! Tijd voor feest! door Kaj van Gerven 15-02-2016
- Top tips voor het organiseren van uw Kerstborrel I door Stephanie Versteeg 10-09-2015
- 10 tips voor een geslaagd bedrijfsfeest I door Kaj van Gerven 22-02-2015
- WKR - Werkkosten regeling I door Kaj van Gerven 20-01-2015