open dag feest jubileum relatiedag bedrijfsborrel kerstfeest themafeest festival organiseren

Zakelijke events organiseren? BinQ Events neemt de (gehele) organisatie van jouw evenement uit handen. Door met veel enthousiasme en creativiteit te werk te gaan, maken wij elk evenement uniek. Op die manier blijft zowel de dag zelf, als de inhoud ‘top of mind’ bij de bezoekers. Onze evenementen zijn pas geslaagd wanneer wij voor elke unieke bezoeker een bijzondere beleving hebben kunnen creëren. Wij denken mee met jouw doelstellingen en vertalen deze door naar het juiste concept dat aansluit op de inhoud. Een zakelijk event organiseer je niet elke dag. 

We bedenken bijzondere concepten, verzorgen de styling en voeren met veel plezier de productie voor je uit! Meer weten? Neem dan contact met ons op zodat we samen kunnen kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!

zakelijke events organiseren? maar dan ook echt van A tot Z

Ieder zakelijk event begint met een goed gesprek. Wij willen eerst uw wensen, doelstellingen en bedrijfscultuur leren kennen voordat wij een creatief concept voor uw bedrijfsevenement uitschrijven. Ieder evenement is maatwerk waarbij we iets neerzetten dat past bij jullie bedrijf. 

Een evenement dat wij van A tot Z kunnen organiseren doordat wij een eigen mobiele keukens, foodtrucks, techniek, horecateam, projectmanagers en partymanagers. Van het eten, de benodigde apparatuur tot de conceptontwikkeling en van de uitnodigingen tot het budgetbeheer; bij ons is uw bedrijfsevenement in goede handen.

nagerechtenplank BinQ

jullie zakelijk event naar een hoger niveau

Waarom een zakelijk evenement uitbesteden aan BinQ Events. Een belangrijke reden om dit uit te besteden, is omdat het organiseren van een eigen bedrijfsevenement kostbaar en tijdrovend kan zijn. Jullie zullen moeten investeren in marketing om het evenement onder de aandacht te brengen. Daarnaast zijn veel professionals al druk genoeg met hun primaire werkzaamheden. Het bespaart dus tijd, geld en een hoop stres. Feesten is namelijk een vak. Ons vak.