Overzicht van alle themafeesten

HitsterBingo

Bij Hitster Bingo draait alles om muziekkennis en snelle reacties. Na elk bingomoment klinkt er een herkenbaar muziekfragment. 

Herken jij samen met je team de hit? Wees er dan snel bij en druk als eerste op de knop om de punten binnen te slepen, voordat een ander team je voor is. Denk snel, luister scherp en laat zien wie de echte Hitster-kenners zijn!

De hitster spelshow
met 100% feestgargantie

Wie heeft de grootste muziekkennis?

 Laat je niet misleiden door de showmaster en DJ. De hitsterbingo loopt in sneltreinvaart, en de hits volgen elkaar in rap tempo op. Maar, we maken het natuurlijk niet makkelijk! Weet jij met jouw team direct welke hit je hoort, wie de artiest is en uit welk jaartal deze is? Dan krijgen jullie de punten. Maar let op dat je niets weggeeft. Want andere teams azen op foute antwoorden!

2,5 uur durende show (incl pauze)
Showmaster en dj
Professionele apparatuur met draadloze microfoons
Tot maximaal 8 draadloze rode knoppen
Bingo prijzenpakket
Bingokaarten

BinQ Events themafeest jaren negentig

Hitsterbingo op jouw locatie

Hitster Bingo is geschikt voor groepen tot 80 personen (of 8 teams). Elk team krijgt een quizknop en moet samenspelen om de juiste antwoorden te zoeken. Wie het eerst op de rode knop drukt mag als eerste het antwoord geven. Geef je als team het foute antwoord? Dan krijgt een ander team de mogelijkheid om alsnog de punten te kapen. 

 

Pakketprijzen en mogelijkheden

ONTDEK DE VELE MOGELIJKHEDEN VAN BINQ EVENTS

PAKKET A

€1750,- excl 9% BTW

Compleet verzorgd spelshow met entertainment, DJ, licht en geluid

Dit pakket is samengesteld om jouw gasten een onvergetelijke Bingo-experience te bieden. 

PAKKET B

€2750,- excl 9% BTW

Ben je al hitster van jezelf? Dan gaan we meteen HE-LE-MAAL Los!

Zijn jullie wel een feestje gewend? Ga dan next-level met deze uitbreiding. 

Maak jullie feest nóg completer

We hebben veel in eigen huis om jouw feest volledig te ontzorgen. Van horeca tot aan meubilair. Denk eens aan: 

Als evenementenbureau hebben we al 25 jaar ervaring in het organiseren van feesten van 50 tot 10.000 personen. En van kantine tot feesttent. We hebben veel in huis om je volledig te ontzorgen. Laat het organiseren van jouw feest maar aan ons over!

Eten en drinken op jullie feest

Natuurlijk zorgen wij ook voor een uitgebreide selectie aan heerlijke hapjes en verfrissende drankjes tijdens jullie evenement. Helemaal in stijl nemen wij onze eigen bar mee. .

Daarnaast worden alle gerechten vers bereid vanuit onze rollende keuken: Smaaq, voor deze gelegenheid omgetoverd tot een echte foute eyecatcher. Denk aan glitter, neon en een vleugje humor. Deze mobiele keuken zorgt niet alleen voor een vrolijke, opvallende uitstraling, maar maakt het ook mogelijk om ter plekke hoogwaardige gerechten te serveren met een speelse, foute twist.

Afhankelijk van jullie voorkeuren, het concept en de doelgroep stellen wij een uitgebreid horecavoorstel samen. Met onze combinatie van smaakvolle gerechten, professionele bediening, een unieke rollende keuken en een bar die zo fout is dat hij weer góed wordt, zorgen wij voor een culinaire ervaring..

Contact opnemen met BinQ EVents

Mooie herinneringen zijn goud waard. En een bedrijfsfeest of themafeest moet aansluiten bij ieders wensen. We bieden een breed scala aan diverse thema’s waarbij we altijd een aansluiting kunnen vinden bij uw wensen. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van een themafeest voor uw bedrijf? We gaan graag met u in gesprek om alle mogelijkheden te bespreken.

We hebben er nu al zin in!

BinQ Events heeft alles in huis om feesten te organiseren van 50 tot 10.000 personen. En van kantine tot Klokgebouw. 

Laten we eens kennis maken met elkaar en ontdekken hoe we jou kunnen helpen.

Neem contact op

We komen graag met je in contact

Wat kunnen we voor je doen?